מחפש רכב יד שניה? הנה כמה דברים שחשוב שתדע...

בכל שנה במדינת ישראל נמכרים כ- 900,000 רכבים בשוק היד השניה, והמספרים רק עולים משנה לשנה. מן הצד השני ישנם עוד 900,000 קונים ביד ראשונה – כך שסך הכל לפחות 1.8 מיליון אנשים מעורבים בקניית רכב מדי שנה.

קניית רכב מעלה תמיד חששות: האם אני קונה חתול בשק? האם הרכב תקין כמו שאומרים עליו? מה יקרה אם חודשיים אחרי שקניתי יקרה משהו? הרי הקניה מאותו מוכר אלמוני כבר נשכחה ממנו ואין לו שום אחריות כלפי.

החשש מהבלתי נודע שולח אותנו לעשות שעורי בית, לפני שאנחנו באים לעשות רכישה כזו גדולה אנחנו מתייעצים עם חברים, קוראים מידע ברשת, מחפשים קצת בפייסבוק ובסוף מגיעים למפגש עם המכונית המיוחלת.

לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן >>

אלה הן כמה מהדברים החשובים שכדי לשים אליהם לב:

  • התאמת הרכב לצרכים היא שלב קריטי בדרך לקניה נכונה. אם אנחנו נוסעים בעיקר בעיר, אולי עדיף שנוותר על רכב גדול עם מנוע חזק ובמקומו נבחר ברכב קומפקטי עם מנוע קטן וחסכוני, אשר יקל עלינו למצוא חניה ולנסוע בפקקים של העיר; אם אנחנו בסך הכל נוסעים מעט, למשל 10,000 ק"מ בשנה, אין סיבה לשלם יותר עבור רכב היברידי – שכן החסכון בדלק אינו משמעותי ואם התקציב נמוך, חבל להתעקש על רכב יוקרתי וישן – ובמקומו עדיף לקחת מכונית משפחתית שתהיה חדשה בכמה שנים. תבינו מה הצרכים שלכם ותקנו בהתאם, זה שהיום הטרנד אומר משהו אחד לא אומר שלכם זה הטרנד הכי נכון.IMGM0180
  • משפט ישן אומר אל תסתכל בקנקן אלא מה שבתוכו. ישנן מכוניות שבמבט ראשוני נראות לנו מתאימות, אך לאחר שננהג בהן נוכל לדעת הרבה יותר על ההתאמה שלהן עבורנו. יש לבדוק את נוחות הנסיעה, אם הכיסא מתאים למימדי גופנו, נבחן את שדה הראיה של הרכב, את רמת בידוד הרעשים ואפילו את נגישות המתגים והכפתורים השונים.
  • כשאנחנו קונים רכב יד 2 מגורם פרטי, נסיעת מבחן חשובה אך אי היכולת להשוות בין כמה רכבים יכול לגרום לנו לוותר לפעמים על הרכב ובכך לפספס את הרכב הנכון לנו. ברכישת רכב מחברת ליסינג ואף יותר מכך בחברת טרייד אין, קיים יתרון בזכות המגוון הגדול של סוגי הרכבים השונים שניתן לבצע בהם נסיעת התרשמות.
  • אין ספק שמחיר הרכב לוקח חלק נכבד מאוד בשיקול, והרבה פעמים הוא זה שיגדיר את סוג המכונית שנחפש. אבל לעיתים מה שזול הוא היקר. חשוב לקחת בחשבון את כלל ההוצאות שעשויות להיות לנו במהלך החיים עם הרכב: כך, למשל, רכב עם קילומטראז' גבוה במיוחד, עלול לעלות לנו ביוקר בסעיף הוצאות האחזקה והתיקונים. חשוב לבדוק גם את עלויות הדלק והביטוח שצפויות לנו – זה יכול להתגלות כסכום משמעותי"
  • לפני הבדיקה במכון, כדי להסתכל במבט מקיף על היסטוריית הטיפולים. בדיקת ההיסטוריה יכולה ללמד אותנו לא מעט על עברו של הרכב. למשל, האם הרכב טופל באופן סדיר או לא; האם הרכב עבר החלפה או שיפוץ של חלקים משמעותיים, כמו מנוע או תיבת הילוכים, מומלץ מאוד לוודא מהי סיבת התיקון, את איכותו ועל ידי מי הוא בוצע; האם הרכב עבר תאונה? זה בדיוק המקום לוודא מול המוכר מה קרה, טרם לקיחת הרכב לבדיקה.

להשארת פרטים לחץ כאן >>

  • כאן מגיעה נקודה שלקוחות רבים נכשלים בה. אחרי מציאת הרכב, המו"מ על המחיר והעיון בהיסטוריית הטיפולים, ישנם רבים שמעדיפים לחסוך כמה מאות שקלים ולוותר על הבדיקה במכון. צריך לדעת שבדיקה במכון מורשה יכולה לחסוך לא מעט כסף ועוגמת נפש: היא תספר לכם אם הרכב עבר תאונות, אם המנוע במצב תקין ואם ישנו בלאי שדורש החלפה – למשל בצמיגים, בבולמי הזעזועים ועוד ובעצם לראות האם כל מה שנמסר לכם מהמוכר אכן תואם למה שקיים בשטח.

התקשר עכשיו – 052-9787565  >>

מעוניינים לקבל הצעת מחיר מכלמוביל טרייד אין?
השאירו פרטים ונשיב בהקדם