מיצובישי טרייטון - עובד קשה משחק חזק

שנים שהוא משלב כוח עבודה חזק עם יכולת שטח וגרירה אבל גם מפנק ובטוח – כלי עבודה רב תכליתי וסכין יפני של טנדרי העבודה.

שטח

מיצובישי היא חלוצת מותגי הרכב היפניים אשר הגיעו לישראל עם הסרת החרם הערבי בסוף שנות ה-90'. הצלחתה העצומה הגיעה בזכות איכות כלי הרכב שלה ומהפכת האבזור שהביאו דגמים כמו לאנסר בשעתם. "מיצובישי ויש בה הכל" אמר הסלוגן ולא טעה – כמו מאות האלפים שבחרו – ועדיין בוחרים במיצובישי עד היום. וכבר על ההתחלה הגיע לישראל טנדר עבודה עם תא כפול – L200 – אשר יצר בעצמו קבוצת רכב חדשה בישראל. ואז הגיעה שנת 2000 ובישרה את MAGNUM – טנדר ה-4X4 האוטומטי הראשון בישראל – והוא סחף את השוק.

DNA של קשיחות

עם כל כך הרבה ניסיון בייצור של טנדרים קשוחים לעבודה ולשטח, לגרירה והעמסה בתנאים הקשים ביותר – מיצובישי המשיכה לפתח את הטנדר שלה ויצרה דור חדש ומלהיב – טרייטון.המגלם בתוכו עשרות שנים של התגלחות על השטח, אבל לא מוותר גם על הנוחות של הנוסעים בו ולשנות הניסיון יש ערך עצום. כך יודעים המפתחים, אילו חלקים יש לעבות ולחזק, כמה חזקה צריכה להיות מערכת ההנעה ובאילו עומסים היא צפויה לעבוד. מה קורה למערכת הקירור בחום של 45 מעלות ועומס מלא וכמה מ"מ כדאי שיהיה עובי ארגז המטען כדי שיחזיק מעמד שנים ארוכות. וכל הניסיון הזה מתנקז למיצובישי טרייטון החדש.

הלב של מיצובישי טרייטון הוא מנוע טורבו דיזל מתקדם בנפח 2.4 ל' המפיק 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ כאשר המומנט הזה זמין כבר מ-2,500 סל"ד – זהו המנוע החזק ביותר בין שלושת הטנדרים המובילים את הסגמנט. בכל העוצמה הזו מטפלת תיבת הילוכים אוטומטית עם 5 הילוכים ואפשרות לבחירה ידנית באיזה הילוך להתנהל.

במורד שרשרת ההנעה תמצאו את אחד היתרונות היחסיים החשובים ביותר של הטרייטון. תיבת ההעברה המתקדמת ביותר שיש בטנדרים מהסוג הזה. בעזרתה יכול הנהג לבחור האם לנסוע עם הנעה אחורית בלבד, הנעה כפולה 4X4 עם דיפרנציאל מרכזי פתוח (מתאים לכביש ולגרירה), 4X4 עם דיפרנציאל מרכזי נעול (מתאים לנהיגה בשטח וגרירה בשטח) או 4X4 ביחס LOW קצר אשר מכפילה את המומנט היורד לגלגלים ומתאים להתמודדות עם שטח קשה, וגרירה בתנאים תובעניים. בנוסף – יש גם נעילת דיפרנציאל אחורית, שהיא בונוס יקר לכל מי שמתכנן עבודת שטח רצינית.

לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן >>

גרירה ומשקלים

ואם כבר מדברים על גרירה – נתוני היצרן מדברים על נתון גרירה ריאלי של 3,100 ק"ג (לנגרר עם בלמים ולדגמי 4X4). ומדוע ריאלי? מכיוון שנתון אופטימי של 3,500 ק"ג (כפי שאנו רואים אצל האחרים) יגרום לשילוב הגורר + הנגרר לחרוג מהמשקל המרבי המשותף המותר – וזה נתון שרבים לא מודעים לו כלל. מספיק שבנוסף לנגרר יש גם נוסעים בטנדר ואולי ארגז כלי עבודה כבד – ואתם עלולים להיקלע לפינה בטיחותית מסוכנת.

כדי לעמוד בדרישות העבודה המחמירות של משתמשי מיצובישי טרייטון – הטנדר מצויד בשלדת סולם מחוזקת. לשלדה תפקיד כפול – לתת לרכב התנהגות כביש בטוחה בכל רמות ההעמסה ובקצב תנועה מהיר על הכביש וגם שאפשר יהיה להעמיס מעל לטונה – 1,035 ק"ג בדיוק – בארגז המטען. היכולת המרשימה הזו לנוע עם מטען מושגת על ידי שימוש של מתלים נפרדים עם קפיצי סליל בחזית – מבנה של עצמות עצה כפולות איתן וחזק. ומאחור סרן חי וקפיצי עלה ארוכים אשר מאפשרים התמודדות בטוחה עם כאלה משקלים כבירים.

לארגז המטען מידות נדיבות המאפשרות לעבוד. הרוחב 147 ס"מ, האורך עומד על 152 ס"מ והעומק על 47.5 ס"מ – עמוקים במיוחד כדי להבטיח שהכל יישאר במקום. לארגז המטען המקורי יש גם דופן פנימית, אוזני קשירה ואפשר להוסיף לו "אמבטיה" להגנה נוספת.

תנאי שירות מעולים

אם תכנסו לקבינה של מיצובישי טרייטון – תפגשו שם רכב מודרני ומתקדם. תא הנוסעים מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת המקשיחה את המבנה והופכת אותו לבטוח בעת תאונה. בנוסף יש 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת יציבות לנגרר, סיוע לזינוק בעליה ומערכת מקומית המתריעה על סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק ועוד.

עיצוב והחומרים בתא הנהג וסביבת הנוסעים יכל להיות בכל מיצובישי פרטית מתקדמת. העיצוב זורם ונעים לעין, החומרים נעימים למגע אך עשויים באופן מוצק ועמיד – כמו שמיצובישי יודעת לעשות ולמדה כמה חזק צריך להיות כלי עבודה. לתא הנוסעים שכבות בידוד אקוסטיות ומושבים מפנקים כדי לתת חווית נסיעה שקעה ונעימה. הביטו מהצד על הקבינה ותראו שהצללית שלה מאד לא שגרתית. החזית מחודדת ואווירודינמית ואילו לחלקה האחורי יש קו מאד מובחן בצורת האות J. זה מאפשר להגדיל את חלל הקבינה ולתת לנוסעים שמאחור יותר ספייס ונוחות בדרך לאתר העבודה וממנו.

רשימת אבזור הנוחות יכולה לככב בכל קטלוג של פרייבט מפנק: בקרת אקלים דיגיטלית, ריפודי עור, מושבים עם חימום וכיוון חשמלי למושב הנהג בגרסת Dakar SE. יש פקדים רבים על גלגל ההגה השולטים במערכת השמע כמו גם בבקרת השיוט שמגבילה מהירות. למראות הצד יש קיפול חשמלי ופנסי החזית עם תאורת יום LED בולטת – אפילו כניסה והתנעה ללא מפתח בגרסה הבכירה. במרכז הדשבורד תמצאו מערכת קונקטד המתקדמת של כלמוביל. זו מכילה WAZE, אפליקציות ניווט, חניה ובידור נוספות כמו גם גישה מהירה לספר רכב דיגיטלי, מרכז שירות ואפילו רשת W-IFI פנימית לחלל הרכב. המערכת זמינה גם באנגלית, ערבית ורוסית וכוללת חבילת DATA ל-12 חודשים.

התקשר עכשיו – 052-9787565  >>

בחירה קלה

הטרייטון DAKAR SE שבצילומים עומד בראש ההיצע ומחיר 245,900 שקלים (ללא אגרת רישוי) אותם אפשר לשלם במגוון מסלולי מימון. אבל ההיצע של טרייטון מתחיל ב-194,900 שקלים לגרסת הבסיס ועם מנעד עולה של חבילות אבזור והנעה ככל שעולים במחיר. לכל משימה יש את הטרייטון המתאים לה ביותר. בסופו של יום זהו שותף לעבודה עם אמינות מוכחת, הנתמך ברשת שירות נרחבת ומקצועית של כלמוביל, ועם קשיחות שלא תעניש אותך גם בנסיעות רגילות ואפילו בטיול שטח מזדמן או בגרירה אופנוע ים לכנרת. הרי בשביל מה אנו עובדים כל-כך קשה?

מעוניינים לשוחח עם נציג מקצועי?
השאירו פרטים ונשיב בהקדם