קולקציית הקפסולה של מרצדס EQ
קולקציית הקפסולה החדשה של Proenza Schouler בשיתוף מרצדס-בנץ ממזגת עיצוב פורץ דרך יחד עם מחוייבות לעתיד בר-קיימא – בדיוק כמו דגמי EQ החדשים.
שיתוף פעולה ייחודי בין מרצדס-בנץ לבין מותג האופנה הניו-יורקי Proenza Schouler מייצג חווייה חדשה של עיצוב יוקרתי וידידותי לסביבה בדמות קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שהושקה בחודש נובמבר האחרון. ההשראה לקולקציה נלקחה מעולם המסעות והדרכים הפתוחות, עם שבעה סגנונות יוניסקס שמשמשים כמרכיבים שעוצבו במיוחד עבור מסעות יוקרתיים.
כל פריט ופריט בקולקציה הוא תוצאה של מחקר אודות צבע ועבודת אמן ומשקף את התשוקה של שני המותגים לחומרים ייחודיים ואיכותיים ולעיצוב יוצא מן הכלל. שמיכות מצמר קשמיר ממוחזר עם הפרשנות הייחודית של פרונזה שולר למוטיב הכוכב האיקוני של מרצדס בצבעי ecru (בז' בהיר), marigold (ציפורני חתול) וכחול-שמיים, מעיל מכותנה אקולוגית בצבע ירוק-זית עם ביטנה בדוגמת Jacquard, סוודר סרוג מקשמיר ממוחזר וחולצת T מכותנה אקולוגית, מוצר מובהק של Proenza Schouler שמיוצר תוך שימוש בשיטות צביעה אורגניות וידידותיות לסביבה. בין האקססוריז ניתן למצוא תיק נסיעות גדול עשוי מצמר ממוחזר עם אלמנטים גרפיים ושרשרת עם מחזיק מפתחות בעיצוב אבסטרקטי וייחודי עם סמל מרצדס-בנץ.
יוקרה ושינוי תרבותי
"חידושים פורצי דרך, עיצוב מותגי וקיימות מהווים עבורנו עקרונות מנחים בכל השדות האסטרטגיים ונמצאים בלב החשיבה והעשייה שלנו. עם קולקציית The Power of Two, שני המותגים, מרצדס-בנץ ו- Proenza Schouler, מתאחדים הודות לכך שהם חולקים את אותם ערכים ומציעים עיצוב יוקרתי וקיימות יחד עם עבודת אמן מוקפדת. מטרתו של שיתוף פעולה זה היא לקחת את הלקוחות למסע בר-קיימא שמשקף עיצוב אל-זמני שבו האופנה הופכת לנושאת הבשורה של שינוי תרבותי שמעצים את ערכו של סגנון חיים אינדיבידואלי", אמרה בטינה פצר, סגנית נשיא מרצדס-בנץ AG לשיווק ותקשורת.
"מרצדס-בנץ הוא מותג שיש לנו כבוד עצום אליו מאז ומעולם. מרצדס מזוהה עם עבודת אמן מתוחכמת ועם יוקרה בעלת משמעות תרבותית ששואפים אליה, ומאפיינים אלו תמיד דיברו אלינו. לאחרונה, המחויייבות של מרצדס להנעה חשמלית ולניידות ללא פליטת מזהמים שמתבטאת בדגמי EQ החדשים היא משהו שמשך אותנו לשיתוף הפעולה. רצינו ליצור קולקציה שההשראה שלה מגיעה ממסעות ומהדרכים הפתוחות, אך להשתמש בה גם כהזדמנות לנסות שיטות ייצור ידידותיות לסביבה. הניסיון הזה פתח את עינינו למה ניתן להשיג כאשר מעצבים מתוך פרספקטיבה של קיימות ואנו מודים למרצדס-בנץ על השותפות בתהליך הזה", אמרו ג'ק מק-קולו ולאזארו הרננדז, מעצבי Proenza Hernandez.
מותג האופנה הניו-יורקי Proenza Schouler נוסד בשנת 2002 על ידי ג'ק מק-קולו ולאזארו הרננדז וזכה מאז בלא פחות מ-5 פרסי CFDA יוקרתיים. המותג מזוהה מאז היווסדו עם שילוב של טכניקות תפירה מסורתיות לבין בדים ואריגים בפיתוח ובהתאמה אישית.
המסע של EQS
השקת קלוקציית הקפסולה לוותה בקמפיין הפרסומי The Power of Two שמציג את השחקנית לורה דארן והמוסיקאי אלרי הארפר כאם ובנה במסע לאורך חופי ארה"ב במרצדס EQS החשמלית. נופי המסע סיפקו את הרקע החלומי עבור צילומי הקולקציה. הן דארן והן הארפר מזוהים מאוד עם קיימות ועם עיצוב אחראי, והם מצליחים ללכוד את רוח הקולקציה שמבטאת תשוקה למסעות וקשרי משפחה בין-דוריים. הקמפיין משקף תחושה של גילוי ושל חקירה הודות לעבודתם של הצלם הארלי וויר והסטייליסט ג'ו מק-קנה.
אופנה, יוקרה ואחריות סביבתית
הקולקציה המשותפת מבטאת את המיזוג בין עיצוב לקיימות, בדיוק כמו דגמי EQ החשמליים-טהורים של מרצדס שגם מככבים בקמפיין. דגמים אלו ידידותיים לסביבה ואינם פולטים מזהמים כלל. הם מיוצרים מתוך גישה ברת-קיימא ותוך שימוש בשיטות ייצור ובחומרים ידידותיים לסביבה. מבחינה עיצובית, בדגמי EQ תמצאו ביטוי לחדשנות ולקיימות שלהם במגוון חומרים וצבעים ייחודיים לדגמי EQ, למשל השימוש בצבע הכחול ובצבע rose-gold מקורי.
קולקציית הקפסולה The Power of Two היא ביטוי למחוייבות של מרצדס-בנץ לעתיד של עיצוב יוקרתי בר-קיימא והחברה מדגישה את האחריות שלה לסביבה ולכדור-הארץ כיצרנית רכבי יוקרה שתוכננו ונבנו מתוך גישה של קיימות – משפחת דגמי EQ החשמליים-טהורים.
ניתן להזמין פריטים מקולקציית הקפסולה באתר האינטרנט www.proenzaschouler.com, ב-Saks Fifth Avenue בניו-יורק או ב-Selfridges בלונדון.